یک آهنگ | دانلود آهنگ و نوحه

سایت دانلود آهنگ جدید یک آهنگ

آهنگ های فارسی را از کجا دانلود کنیم که بروز باشد ؟

امروزه دانلود آهنگ پاپ یکی از چند مبحث پر طرفدار اینترنتی می باشد که خیلی سایت ها از آن در آمد زایی میکنند سایت هایی که حتما گذرتان به آن ها خورده است و از طرف گوگل تقریبا مورد اعتماد هستند ، سایت هایی چون نکس وان موزیک ، آپ موزیک ، بیر2 ، موزیک فا و ...

محمد لطفی گل

اما در این میان سایت های تازه تاسیس هم به چشم میخورد که من چند تا از آن ها رو که دارن تقریبا خوب فعالیت می کنند مورد بررسی قرار دارم و اسم و آدرسشون را براتون قرار میدم 

یکی از این سایت ها ، سایت سل صدا که بیشتر در زمینه هیپ هاپ و رپ فعالیت می کند و تقریبا میشه گفت یکی از موفق های این عرصه است بهتون پیشنهاد می کنم حتما از این سایت بازدید کنید و آهنگ های رپی خود را از آن به راحتی پیدا کرده و دانلود کنید .

سایت بعدی که در نظر گرفتم تا معرفی کنم در زمینه آهنگ های پاپ فعالیت می کنه که فک کنم حدود یک ماه هستش که تاسیس شده و خوب داره فعالیت میکنه یکتون منبع خوب و بروزی میتونه برای دانلود آهنگ جدید باشه !

امیدوارم که این مطلب بدرتون خورده باشه .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan